Modtag tilbud
Indtast dit navn og nummer og vi ringer dig op med et uforpligtende tilbud.
Ved henvendelse accepterer jeg, at Frederiksværk Bilsyn må kontakte mig telefonisk og over SMS. Denne formular er beskyttet af reCAPTCHA og Googles Privatlivspolitik og Servicevilkår gælder.
Selve synet
Ved synet undersøger vi, at køretøjet overholder lovens minimums-krav med hensyn til sikkerhed og emission. Kort sag sikrer vi os, at bilen ikke udgør sikkerhedsmæssig risiko eller sviner miljøet mere end tilladt. Ved synet gennemgår vi en række hovedpunkter:
- Kabine (seler, horn, sæder, m.v.)
- Undersøgelse på liften (slør i styretøjet, rust, m.v.)
- Prøvekørsel
- Bremsetest (skævbremsning, m.v.)
- Miljøtest
- Resultatet
Efter synet synet får du en synsrapport, som beskriver, om dit køre-tøj er godkendt eller ej. Her kan du se, hvad bedømmelsen betyder.
Når køretøjet ved et periodisk syn bliver GODKENDT sørger vi for, at meldingen herom går til myndighederne. Hvis der er tale om et registreringssyn, skal ejeren aflevere anmeldelsesblanketten fra synet og registreringsattesten for at få bilen indregistreret på Motorkontoret.
BETINGET GODKENDT betyder, når der er fundet fejl eller mangel, som skal rettes. Bilejeren får selv ansvaret for at få de påpegede ting bragt i orden. Først derefter er køretøjet lovligt, men han skal ikke i synshallen med det igen til kontrol.
Synsresultatet KAN GODKENDES EFTER OMSYN anvendes, når der er fundet fejl, som indebærer en sikkerhedsmæssig risiko, eller når endelig godkendelse kræver særligt måleudstyr eller en fornyet kontrol. Køretøjet skal stille til et omsyn senest en måned efter det første syn.
Resultatet KØRETØJET ER IKKE GODKENDT betyder, at køretøjet er i så dårlig stand, at en fuldstændig opremsning af alle fejlene er ekstraordinært tidskrævende. I dette tilfælde skal bilsynet orientere motorkontoret, som beder politiet om at inddrage nummerpladerne.
Er der noget du er utilfreds med?
Eller vil du fortælle om en god oplevelse?
Klager over synsresultatet kan rettes direkte til os, så kan vi se på sagen. Vi vil meget gerne høre fra dig, Send os en e-mail som står nederst på siden, og vi vender tilbage til dig, så hurtigt vi kan.
Der kan også klages til Færdselstyrelsen inden 4 uger.
E-mail Bedes fremsendt til jesperssynshal@gmail.com
Spørgsmål? Vi sidder klar til at hjælpe dig videre
Du kan altid kontakte os for en uforpligtende snak. Husk, det koster ikke noget at spørge.
Kontakt os på tlf. 47 72 30 00 eller e-mail jesperssynshal@gmail.com.
Vi står klar til at servicere dig
Tryk på knappen, for at booke en tid hos os med det samme